ProFarm - identyfikacja wizualna marki

Kompleksowa identyfikacja wizualna i branding dla firmy sprzedającej maszyny rolnicze w całej Europie. Logo, teczka firmowa, social media i wizytówki w 3 językach.
Branding
Marketing

Klient

ProFarm

Opis Projektu

Marka ProFarm zajmuje się sprzedażą, skupem i zamianą maszyn rolniczych oraz budowlanych na terenie całej Europy. Firma obsługuje klientów indywidualnych i biznesowych, oferując m.in. używane ciągniki rolnicze, ładowarki teleskopowe, kombajny i maszyny budowlane. Głównym celem współpracy było stworzenie nowoczesnej, spójnej i elastycznej identyfikacji wizualnej, która pozwoli marce wyróżnić się na konkurencyjnym rynku agro.

Projekt logo i systemu identyfikacji wizualnej

W projekcie identyfikacji wizualnej dla ProFarm zaprojektowaliśmy elastyczny system znaków. Logo występuje w dwóch wersjach – pełnej (z sygnetem w formie ciągnika) oraz uproszczonej, typograficznej (box logo), którą można z powodzeniem stosować w ograniczonych przestrzeniach lub jako oznaczenie pomocnicze.

Typografia marki oparta została na nowoczesnym, czytelnym kroju DM Sans w połączeniu z bardziej charakterystycznym fontem display – Paralucent. Ten zestaw pozwala na tworzenie czytelnych i jednocześnie wyrazistych materiałów graficznych – zarówno drukowanych, jak i cyfrowych.

Wizytówki w trzech językach i materiały drukowane

Zaprojektowane zostały wizytówki dla przedstawicieli ProFarm w trzech wersjach językowych: polskiej, niemieckiej i francuskiej – dzięki temu marka może swobodnie prowadzić komunikację z klientami z różnych krajów UE.

Opracowaliśmy także teczkę ofertową z wykrojnikiem, pozwalającym na estetyczne umieszczenie wizytówki wewnątrz. W środku znalazł się również autorski tekst wizerunkowy, który wspiera przekaz marki i podkreśla jej transparentność i zaufanie.

Projekt teczki z wykrojnikiem na wizytówkę

Prezentacja oferty: zdjęcia, dane techniczne, grafiki social media

Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o codziennych potrzebach sprzedażowych. W materiałach wykorzystaliśmy prosty system boxów, który idealnie sprawdza się jako forma opisu specyfikacji maszyn rolniczych na zdjęciach ofertowych.

Dzięki temu odbiorca może od razu zobaczyć kluczowe dane: markę, model, moc, rok produkcji, liczbę motogodzin i cenę netto – bez konieczności przeszukiwania ogłoszenia.

Spójność komunikacji marki w social media

Uzupełnieniem identyfikacji wizualnej był projekt grafiki tła dla profilu na Facebooku – zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej. Komunikat "Sprzedaż – Skup – Zamiana maszyn rolniczych i budowlanych" w centralnym punkcie pozwala użytkownikowi natychmiast zrozumieć, czym zajmuje się firma.

Efekty: profesjonalna i skalowalna identyfikacja dla firmy z branży agro

Zrealizowany projekt brandingowy pozwolił firmie ProFarm:

  • zyskać rozpoznawalną, spójną estetykę marki w materiałach drukowanych i online,
  • usprawnić prezentację oferty używanych maszyn rolniczych i budowlanych,
  • dotrzeć do klientów z różnych rynków europejskich dzięki wersjom językowym materiałów.

Dzięki przemyślanej strukturze identyfikacji i elastycznemu systemowi graficznemu marka może rozwijać swoją komunikację w sposób profesjonalny i konsekwentny – zarówno w działaniach online, jak i offline.

Dlaczego warto wybrać Brandliner Studio?

Brandliner to studio kreatywno-strategiczne, które specjalizuje się w projektowaniu nowoczesnych identyfikacji wizualnych dla firm z sektora agro, przemysłu i handlu B2B. Rozumiemy specyfikę rynku maszyn rolniczych i budowlanych, gdzie kluczowe znaczenie mają przejrzystość oferty, zaufanie oraz komunikacja dopasowana do międzynarodowego klienta. Tworzymy branding, który działa – zarówno na poziomie estetyki, jak i funkcjonalności. Dzięki doświadczeniu we współpracy z firmami działającymi w całej Europie, potrafimy zaprojektować spójny wizerunek, który wspiera sprzedaż i buduje profesjonalną pozycję marki na rynku.